Известие

Collapse
No announcement yet.

Ядосана!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    По още една причина си мисля, че е вариатор. А именно когато колата направи проблема и като съм на 2, 3, 4, 5 и задържа газта на 2500 об. за 4-5 сек. и след това натисна педала, колата се изстрелва и ме залепя за седалката със онзи готин боботещ звук. А защо е вариатор...защото за тези 4-5 сек. е успял да завърти вала и да даде нужното предварение.
    Алфа Ромео 166 ,Брера

    Comment


    • #32
      Не че нещо ама с тия няма и 190нм на близо тон и половина купе е малко нереалистично да се очаква да лети като самолет, особено в ниските.


      Comment


      • #33
        Реалистично или не знам как е когато всичко е ок и когато тя си реши, че не и се върви.
        Алфа Ромео 166 ,Брера

        Comment


        • #34
          Колеги, това са показанията на дебитомера на място и когато е в движение. Нека някой по-запознат с нещата да каже има ли нещо нередно:

          http://prikachi.com/images/879/8503879n.png
          Алфа Ромео 166 ,Брера

          Comment


          • #35
            Колежке аз знам че дебитора играе важна роля за вървежа на колата,за числата не мога да кажа нищо,но защо не отидеш в сервиз хората да ти направят диагностика в движение и веднага ще ти кажат да ли дебитомера е ок.Аз така си правех диагностика в движение на една кола преди две години,понеже не бях доволен от вървежа и в ниските и момчето веднага ми каза че ми е слабичък дебитомера,аз като гледам тази снимка от смартфон не знам каква е тази диагностика...........
            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Alexandra Покажи съобщение
              Колеги, това са показанията на дебитомера на място и когато е в движение. Нека някой по-запознат с нещата да каже има ли нещо нередно:

              http://prikachi.com/images/879/8503879n.png
              Това, че стига 408 кг/ч е г/д добре - близо е до теоретичния максимум за 2.0 т.с. който е около 420 кг/ч. Т.е. според мен не е от дебитомера.
              ЕДИТ: сега като видях логовете на ламбдата от пост №24 - със сигурност не работи добре, ако това е графика на празен ход и при загрял двигател...
              Last edited by 156; d.m.y г., 16:42.
              '05 166 V6
              '98 156 2.0 TS ex ...

              Comment


              • #37
                Сондата я смених отново. И това бяха показания на чисто нова сонда BOSCH. Сега е са добре показанията. Пробвахме днес и клапана на вариатора. Работи! Пробвах и дали не дърпа въздух от някъде - изпръсках цял един дезодорант навсякъде където има маркуч за въздух, както и тези към всмукателният колектор - колата не промени обороти. Освен да сменя и дросела и да видим. Да взема за проба дросел със стъпков мотор втора ръка и всичко на едно да сменя, но се чудя дали пък няма да е зле нещо?! Другият вариант е чип или друг компютър.
                Алфа Ромео 166 ,Брера

                Comment


                • #38
                  При такава мистика, най-добре е проблема да го белиш като скилидка чесън. Това става, като имаш кола със същият мотор като твоя и започнеш едно по едно от електрониката да сменяваш, до като не се открие шибаняка, който ти трови живота.
                  Имах случай, при който колата ми прекъсваше при изпреварване. Оказа се късо в левия мигач.
                  После ми прекъсваше за кратко при пълна газ. Е те тука стана мазало. След година се оказа спирачна помпа!
                  Успех!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #39
                    Пръскането с дезодорант не е гаранция че не дърпа въздух след дебитомера.След две години ровене открих цепнат всукателен колектор ,три милиметъра цепка с ширина на косъм.Но тъй като беше не на корпуса а до входа на 1 ви цилиндър имах подобни симптоми с палене и вървене.Дори ходих и при Ники да тестваме дебитомерчето.После го смених,смених всички датчици, но проблемът си остана.А къпането на двигател с дезодоранти и разни други горими шпрейчета бе ежемесечно.
                    До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                      Пръскането с дезодорант не е гаранция че не дърпа въздух след дебитомера.След две години ровене открих цепнат всукателен колектор ,три милиметъра цепка с ширина на косъм.Но тъй като беше не на корпуса а до входа на 1 ви цилиндър имах подобни симптоми с палене и вървене.Дори ходих и при Ники да тестваме дебитомерчето.После го смених,смених всички датчици, но проблемът си остана.А къпането на двигател с дезодоранти и разни други горими шпрейчета бе ежемесечно.
                      След всичкото ходене по мъките в различни сервизи това ли се оказа най-накрая проблема? Честито, че най-накрая си решил проблема. До колкото си спомням се съмняваше в зацепването на ремъка, после в газовата, а по едно време беше пробвал и куп дебитомери.

                      Comment


                      • #41
                        А понякога вървеше ли добре, когато тя си пожелае? Защото при мен го има и този момент - напоследък по-рядко, но пак като си каже, че ще върви ок върви ок.
                        Алфа Ромео 166 ,Брера

                        Comment


                        • #42
                          Работеше когато и скимне.Веднъж пали от раз.Друг път трудно,детонации и чакаш да мине на газ.Тръгнеш ли веднага , детонации.
                          Това бе резултат от калпаво монтираната ми газова.Колкото до графиките на дебитомера не може да се каже как работи защото не се вижда при какви обороти колко въздух постъпва в двигателя.
                          Имам един оригинален дебитомер които на 5000 оборота смъква рязко напрежението и до като стигне 590-600 кг/час въздух на колата са и необходими два пъти повече време.Сега съм с един китаец на спектроматик и върви добре с него.
                          Дава максимум до 600/кг което за китаец е добре.Хубавото е че няма спадове в напрежението и колата набира плавно и бързо до прекъсвач.Лабдата също трябва да се следи в движение защото макар и работеща по някога може да не коригира и графиката да е права черта.Веднъж замръзва на богата смес,друг път на бедна.
                          Това се оправи след запушване на пробива на колекторната тръба.Съветът ми е първо да се провери да не влиза въздух около щуцерите за газ.Как са монтирани.Да няма малки пукнатини.Напукано гумено съединение към розонаторната кутия.Спукан шев на самата резонаторна кутия.Работи ли клапанчето за картерните газове
                          което е на колектора.Много внимателно да се проверят лулите на свещите защото тогава най често проблемът е при повишаване на оборотите и последваща загуба на искрата към свещ.След това тестване с здрав дебитомер и проверка на лабда сензор.
                          До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                          Comment


                          • #43
                            Doomguy,проблем със зацепването имаше.Когато тогава взех колата от Петър ,над 100 км/час гърмеше като луда.След ревизията на зацепването проблема изчезна.Ниската скорост пък бе резултат на умишлено намален отвор на въздуховода, преди дебитомера ,за уж не знам какви съображения.Бяха сложили маншон от полуоска и скопиха колата.Пречукали гапа на новите ми свещи на 0.4 щото били калпави.И до днес съм с тях но с нормален гап.А с гозовата си имаше проблем.И той наистина продължи две години.
                            До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                            Comment


                            • #44
                              Аз си спомням поне още една тема за 166-ца, дето ту върви ту не върви. Мисля че беше колега от Пловдив, но не се сещам кой точно. Да ви кажа, и аз имам подобен проблем с моята 166-ца, макар че нямам нито грешки, нито проблем с паленето, а и правих дино графика, на която показа 230 к.с. на хъбовете , което е повече от добре за сток кола с катализатори. Просто колата веднъж върви като "нормална" да речем 120 коньова кола, друг път излита като изтребител... За момента подозирам 2 неща - електронния дросел или лоша маса м/у двигателя и купето или друга някаква ел. връзка.
                              Ламбдите ми също нещо леко ме съмняват - през по-голямото време на празен ход правят хубави бързи криви - богата/ бедна смес, но от време на време ту едната / ту другата дават права линия за 4-5 секунди (имам по една ламбда пред катализатора за всеки ред цилиндри)
                              '05 166 V6
                              '98 156 2.0 TS ex ...

                              Comment


                              • #45
                                След като прочетох последните мнения за смучене на въздух май ще намеря проблема. Днес един приятел свали пластмасовият капак на двигателя. Направи ми впечатление, че единият от 4-те маркуча от колекторите към двигателя - най-левият към ремъците е омаслен и е събрал прах. Обаче най-отдолу има друг маркуч за хидравликата вероятно, който също е малко омаслен, но ми се струва малко вероятно той да е омаслил колекторният маркуч. Сега остава да ми го сменят, но не знам от къде да купя подобна част. И ако се окаже от него ще си изям гъза от яд след толкоз набутани пари на вятъра!!! Той май ще е на евтиното, което ще сменя
                                Алфа Ромео 166 ,Брера

                                Comment

                                Working...
                                X